VŠeobecné obchodné
podmienky internetového obchodu BUDoÁR
(ďalej len „VOP“)
1.
Vymedzenie pojmov
1.1.1
Predávajúcim
je spoločnosť MOBILLINE s. r.
o., Sídlo: K. Šmidkého
1445/12, 960 01 Zvolen, IČO:
43 889 247, DIČ: 2022508642, IČ DPH: SK2022508642, zapísaná v
Obchodnom registri Okresného súdu Banská Bystrica, oddiel: Sro, vložka číslo: 14100/S
Kontakty:
Telefónne číslo: 00421 915 829 362
e-mail: budoar17@gmail.com
1.1.2
Orgán
dozoru:
Slovenská
obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI
pre Banskobystrický kraj, Dolná 46, 974 00 Banská Bystrica 1
Odbor
výkonu dozoru
tel. č. 048/412 49 69, 048/415 18 71, 048/415 18 73
fax č. 048/412 46 93 .
1.1.3
Kupujúcim sa rozumie
spotrebiteľ alebo podnikateľ, fyzická alebo právnická osoba, ktorá
vstúpila do obchodného vzťahu predávajúcim uzavretím kúpnej zmluvy, ktorej
predmetom je kúpa tovaru na internetových stránkach elektronického obchodu
predávajúceho.
1.1.4
Zmluvné strany
je spoločné
označenie predávajúceho a kupujúceho.
1.1.5
Spotrebiteľom
je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy nekoná v rámci predmetu
svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti alebo v rámci
samostatného výkonu svojho povolania. Spotrebiteľ pri začatí obchodných vzťahov
poskytne predávajúcemu iba svoje kontaktné údaje, nutné pre bezproblémové
vybavenie objednávky, poprípade údaje, ktoré chce mať uvedené na nákupných
dokladoch.
Ak kupujúci uvedie v objednávke IČO, má sa za to, že
nie je spotrebiteľom a pri uzatváraní kúpnej zmluvy nekoná ako spotrebiteľ.
1.1.6
Tovarom
je tovar alebo služby, ktoré sa nachádzajú v ponuke podľa vystavených vzorov
umiestnených na internetových stránkach elektronického obchodu predávajúceho.
Uvedené obrázky môžu byť len ilustračné. V prípade uvedenia chybnej ceny tovaru
na internetových stránkach elektronického obchodu a jeho následnom objednaní
kupujúcim, bude kupujúci okamžite po zistení tejto skutočnosti predávajúcim
upovedomený. V takomto prípade môže kupujúci, rovnako ako predávajúci od kúpnej
zmluvy odstúpiť. Tovar v ponuke internetového obchodu nie je možné rezervovať
na predajni.
1.1.7
E-shop sa
rozumie prevádzka internetového obchodu predávajúceho: www.budoar.sk.
1.1.8
Objednávkou
sa rozumie odoslaný elektronický formulár spracovaný systémom e-shopu obsahujúci
informácie o kupujúcom, zozname objednaného tovaru z ponuky e-shopu a o
celkovej cene objednávky. Podmienkou platnosti objednávky je pravdivé a úplné
vyplnenie všetkých údajov požadovaných systémom pri realizácii objednávky.
Kupujúci môže objednávať tovar cez e-shop predávajúceho aj bez registrácie.
1.1.9
Kúpna zmluva je dohoda medzi predávajúcim a kupujúcim, na
základe ktorej sa predávajúci zaväzuje predať a dodať kupujúcemu objednaný
tovar a kupujúci sa zaväzuje prevziať objednaný tovar a zaplatiť zaň predávajúcemu kúpnu cenu a poplatok
za doručenie tovaru.
1.1.10 Platobná brána je
elektronická platobná brána Go Pay, ktorá slúži na zaplatenie platieb za tovar a ktorá
je kupujúcemu dostupná prostredníctvom odkazu pri zadávaní objednávky na
e-shope predávajúceho.
2.
Základné
ustanovenia
2.1.1
Kupujúci odoslaním
objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito VOP, ktorých
neoddeliteľnú súčasť tvorí reklamačný poriadok, a že s nimi bez výhrad súhlasí.
Kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu taktiež potvrdzuje, že bol pred odoslaním
objednávky predávajúcim dostatočným spôsobom upozornený na tieto VOP a mal
možnosť sa s nimi pozorne oboznámiť.
2.1.2
Tieto VOP sú
neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. V prípade, že predávajúci a kupujúci
uzatvoria písomnú kúpnu zmluvu, v ktorej si dohodnú podmienky odlišné od týchto
VOP, majú ustanovenia kúpnej zmluvy prednosť pred VOP.
3.
OBJEDnávka a uzatvorenie
kúpnej zmluvy
3.1.1
Prezentácia
tovaru v internetovom obchode nepredstavuje právne záväznú ponuku, ale
nezáväzný on-line katalóg. Kliknutím na ikonku „Objednať s povinnosťou platby“
záväzne objednáte tovar umiestnený v nákupnom košíku. Potvrdenie o prijatí
objednávky sa vydáva okamžite po odoslaní objednávky a nepovažuje sa za
prijatie zmluvy. Vašu objednávku môžeme akceptovať zaslaním potvrdenia
(akceptácie) objednávky e-mailom.
3.1.2
Keď si kupujúci
v e-shope vyberie tovar, ktorý má záujem kúpiť, zakliknutím ikony „Kúpiť”
vloží tovar do nákupného košíka. Následne sa kupujúci výberom príslušnej ikony
rozhodne či bude pokračovať v nákupe alebo prejde do nákupného košíka, kde má
možnosť skontrolovať, potvrdiť, zmeniť alebo zrušiť objednávaný tovar a jeho
množstvo. V nákupnom košíku sú obsiahnuté najmä informácie o druhu, množstve a
cene objednaného tovaru.
3.1.3
Kupujúci pri
uzatváraní kúpnej zmluvy postupuje podľa krokov procesu nákupu, pričom
v každom kroku uvedie alebo overí požadované informácie. Po potvrdení
obsahu nákupného košíka zakliknutím ikony „Objednať” prejde kupujúci na stránku
zadania identifikačných, kontaktných a fakturačných údajov kupujúceho, zadania
spôsobu doručenia (resp. prevzatia) tovaru a zadania spôsobu platby. Na tejto
stránke je kupujúci povinný vyplniť všetky požadované údaje, pričom je povinný uviesť
najmä meno a priezvisko kupujúceho, poštovú adresu a fakturačnú adresu
kupujúceho, telefónne číslo kupujúceho, e-mailovú adresu kupujúceho, IČO, IČ
DPH kupujúceho, ktorý nie je spotrebiteľom, objednávací kód tovaru, počet kusov
tovaru, dátum vytvorenia objednávky, spôsob úhrady a spôsob doručenia tovaru.
Na tejto stránke môže kupujúci vytvoriť svoju registráciu a pri ďalších
objednávkach používať svoje uložené identifikačné údaje, ku ktorým sa dostane
prihlásením na e-shope predávajúceho a zadaním hesla.
3.1.4
Po zadaní spôsobu
a ceny doručenia tovaru a zadania spôsobu platby za tovar sa kupujúcemu zobrazí
celková cena objednávky vrátene ceny dopravy. Na úspešné vytvorenie a odoslanie
objednávky predávajúcemu sa vyžaduje, aby kupujúci klikol na ikonu “Súhlasím s
obchodnými podmienkami” a potom klikol na ikonu “Odoslať s povinnosťou platby”.
Kupujúci je povinný odkontrolovať správnosť zadaných a vybraných údajov a dát v
procese objednávania tovaru pred ich definitívnym odoslaním predávajúcemu.
3.1.5
Kupujúci zaslaním
objednávky súhlasí s cenou objednaných tovarov a teda objednávka sa stáva pre kupujúceho
záväznou a kupujúci je povinný za objednaný tovar zaplatiť.
3.1.6
Objednávka
kupujúceho je ponuka kupujúceho na zakúpenie jedného alebo viacerých tovarov,
ktorú predkladá predávajúcemu. Objednávka zaslaná predávajúcemu je návrhom na
uzatvorenie kúpnej zmluvy za zmluvných podmienok podľa týchto VOP. Objednávka
je určená pre predávajúceho na prijatie predávajúcim v lehote 15 dní od jej
doručenia predávajúcemu. Predávajúci nezodpovedá za neprijatie objednávky prostredníctvom
internetu v dôsledku nezavineného výpadku spojenia, príp. iných technických
problémov.
3.1.7
Kupujúcemu je po
odoslaní objednávky automaticky generovaný a doručený e-mail s potvrdením
prijatia objednávky. Potvrdenie prijatia objednávky má len informatívny
charakter a nie je akceptáciou objednávky podľa bodu 3.7 týchto VOP.
3.1.8
Kúpna zmluva
medzi predávajúcim a kupujúcim vzniká až záväzným akceptovaním objednávky
predávajúcim, ktoré predávajúci uskutoční zaslaním správy na e-mailovú adresu
kupujúceho označenej ako „Potvrdenie o záväznej akceptácii objednávky”. Obsahom
takejto správy budú identifikačné údaje zmluvných strán, druh, množstvo a cena
objednaného tovaru, celková cena tovaru spolu s cenou dopravy, zvolený spôsob
platby za tovar, zvolený spôsob dopravy, cena dopravy a miesto doručenia
tovaru, predpokladaný termín dodania tovaru.
3.1.9
Kúpnu zmluvu je
možné meniť, rušiť alebo dopĺňať len na základe vzájomnej dohody medzi
kupujúcim a predávajúcim, ak zákon alebo iný právny predpis neustanovuje
inak.
3.1.10 Pred záväzným akceptovaním objednávky je predávajúci
(v závislosti od charakteru objednávky a objednaného tovaru – napr.
personalizovaný tovar zhotovovaný na mieru) oprávnený kupujúceho v súvislosti s
vybavovaním objednávky kontaktovať (napr. telefonicky alebo e-mailom).
3.1.11 Objednávky
vybavujeme len s adresou doručenia na území Slovenskej republiky.
4.
CENY
4.1.1
Ceny uvedené v e-shope
predávajúceho sú konečné a zahŕňajú DPH vo výške stanovenej podľa aktuálne
platných predpisov, ako aj všetky iné prípadné čiastky ceny, okrem nákladov
(ceny) zaslania tovaru kupujúcemu. Ceny sú uvádzané v mene Euro (EUR).
4.1.2
Náklady zaslania tovaru
sú dohodnuté individuálne pre každú objednávku, a závisia od veľkosti a
hmotnosti tovarov, a tiež od spôsobu zaslania. Náklady zaslania tovarov s
neštandardnými parametrami (rozmery alebo hmotnosť) sú uvedené na stránke
daného tovaru.
4.1.3
Predávajúci si
vyhradzuje právo zmeniť ceny uvedené v e-shope. Pre kupujúceho sa
uplatňuje ceny tovarov a služieb v čase zadania objednávky podľa
týchto VOP.
5.
Platba za tovar
5.1.1
Predávajúci
ponúka kupujúcim nasledujúce formy platieb:
internetovým prevodom prostredníctvom platobnej brány
(t.j. platobnou kartou prostredníctvom platobnej brány)
kupujúci platí okamžite v procese objednávania zadaním
údajov o svojej kreditnej karte. Skutočne fakturovaná cena tovaru, ktorý bol
zhotovený podľa požiadaviek kupujúceho alebo tovaru vyrobeného jasne na mieru,
bude z kreditnej karty zaplatená okamžite.
hotovosťou na dobierku
platba za tovar sa vykoná v hotovosti pri dodaní
balíka vo výške uvedenej vo faktúre. V prípade odstúpenia od zmluvy podľa
týchto VOP sa platba vráti bankovým prevodom na bankový účet kupujúceho.
5.1.2
Predávajúci
akceptuje rôzne typy platobných kariet, okrem iných Visa a Mastercard. Pre
pohodlie kupujúceho, pri platbách s použitím platobných kariet, systém si
automaticky ukladá časť informácií o použitej karty a umožňuje vykonávanie
ďalších nákupov bez opätovného zadávania údajov danej karty. Kupujúci môže kedykoľvek
zrušiť možnosť ukladania údajov karty.
5.1.3
Predávajúci si
vyhradzuje právo obmedziť jednotlivé formy platby pre jednotlivé tovary, ako aj
právo určiť iné formy platby. Informácie o akceptovaných spôsoboch platby a o
obmedzeniach, ktoré sa týkajú dodania, sú zakaždým zreteľne a jasno uvedené,
najneskôr na začiatku skladania objednávky.
5.1.4
Kupujúci berie na
vedomie, že predávajúci nezodpovedá za bezpečnosť, kvalitu a funkcionalitu
služieb ponúkaných poskytovateľom platobných služieb prostredníctvom platobnej
brány.
6.
Dodanie tovaru
6.1.1
Predávajúci
dodáva tovar výlučne pre adresy doručenia na území Slovenskej republiky.
Predávajúci expeduje vždy len skompletizované objednávky, objednávka sa
nerozdeľuje.
6.1.2
Spôsob dodania tovaru
si zvolí kupujúci v procese vytvárania objednávky tovaru v užívateľskom
prostredí e-shopu.
6.1.3
Predávajúci je
povinný dodať tovar na miesto určené v akceptácii objednávky a v lehote do
tridsiatich dní od doručenia akceptácie objednávky kupujúcemu. O termíne
dodania bude predávajúci informovať kupujúceho zaslaním správy na emailovú
adresu kupujúceho zadanú pri objednávke.
6.1.4
Kupujúci je
povinný dodaný tovar prevziať aj pred uplynutím lehoty podľa bodu 6.3 týchto
VOP a prevzatie tovaru písomne potvrdiť. Ak kupujúci dodaný tovar neprevezme,
alebo jeho prevzatie odmietne potvrdiť, je predávajúci oprávnený od kúpnej
zmluvy okamžite odstúpiť.
6.1.5
V prípade, že je
z dôvodov na strane kupujúceho nutné tovar doručovať opakovane alebo iným
spôsobom, ako bolo uvedené v objednávke, je kupujúci povinný uhradiť
predávajúcemu náklady spojené s opakovaným doručovaním tovaru, resp. náklady
spojené s iným spôsobom doručenia.
6.1.6
Pri prevzatí tovaru
od prepravcu alebo doručovateľskej služby je kupujúci povinný ihneď
skontrolovať neporušenosť obalu zásielky a v prípade akýchkoľvek poškodení
obalu zásielky oznámiť túto skutočnosť prepravcovi a ešte za prítomnosti
prepravcu prezrieť tovar a v prípade zistenia poškodenia tovaru alebo iných vád
tovaru vyhotoviť o tom písomný doklad a nechať ho podpísať zástupcovi prepravcu
alebo doručovateľskej služby. V takomto prípade (t.j. zistenie porušenia obalu
zásielky tovaru svedčiaceho o neoprávnenom vniknutí) nemusí kupujúci zásielku prevziať.
6.1.7
Podpisom
dodacieho listu bez uvedenia výhrad kupujúci potvrdzuje, že zásielka tovaru
spĺňala všetky náležitosti a na prípadnú neskoršiu reklamáciu ohľadom porušenia
obalu zásielky tovaru sa nebude prihliadať.
7.
Vlastnícke právo
k tovaru a nebezpečenstvo škody na tovare
7.1.1
Vlastnícke právo
k tovaru, ktorý je predmetom kúpnej zmluvy, prechádza na kupujúceho až okamihom
úplného zaplatenia ceny tovaru a nákladov na doručenie tovaru kupujúcemu.
7.1.2
Nebezpečenstvo
straty, poškodenia a/alebo zničenia tovaru, ktorý je predmetom kúpnej zmluvy,
prechádza na kupujúceho, ktorý je spotrebiteľom momentom prevzatia tovaru od
predávajúceho resp. od dopravcu alebo, ak tak neurobí včas, tak v čase, keď mu
predávajúci umožní nakladať s tovarom a kupujúci sa dostane do omeškania s
prevzatím tovaru.
7.1.3
Nebezpečenstvo
straty, poškodenia a/alebo zničenia tovaru, ktorý je predmetom kúpnej zmluvy,
prechádza na kupujúceho, ktorý nie je spotrebiteľom, momentom odovzdania daného
tovaru prvému prepravcovi.
8.
Odstúpenie od
kúpnej zmluvy
a)
KUPUJÚCI (SPOTREBITEĽ)
Predávajúci týmto v zmysle
zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo
poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy
uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení
niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o ochrane
spotrebiteľa pri predaji na diaľku“) informuje
a poučuje kupujúceho, ktorý je spotrebiteľom, o uplatnení jeho práva odstúpiť
od kúpnej zmluvy uzatvorenej s predávajúcim a to za nižšie uvedených
podmienok a v nižšie uvedených lehotách, pričom formulár na
odstúpenie od zmluvy tvorí prílohu č. 1 týchto VOP.
Kupujúci je oprávnený
odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v lehote 14 dní od prevzatia tovaru.
Lehota na
odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od
zmluvy bolo odoslané predávajúcemu najneskôr v posledný deň danej lehoty.
Kupujúci môže odstúpiť od
kúpnej zmluvy aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.
Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás
informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením
(napríklad listom zaslaným poštou alebo e-mailom) na adresu predávajúceho
špecifikovanú v čl. 1 týchto VOP. Na
účel odstúpenia od kúpnej zmluvy môžete použiť aj vzorový formulár, ktorý je
prílohou č. 1 týchto VOP.
Kupujúci má právo v rámci
lehoty na odstúpenie od kúpnej zmluvy tovar po jeho prevzatí rozbaliť a
vyskúšať ho obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom“
obchode, a to v rozsahu potrebnom na zistenie vád, vlastností a funkčnosti
tovaru. Kupujúci zodpovedá predávajúcemu len za zníženie hodnoty tovaru, ktoré
vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec
zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.
Ak kupujúci odstúpi od kúpnej
zmluvy, zrušuje tá sa od počiatku, ako aj každá doplnková zmluva súvisiaca s
kúpnou zmluvou, od ktorej kupujúci odstúpil. Od kupujúceho nie je možné
požadovať žiadne náklady alebo iné platby v súvislosti so zrušením doplnkovej
zmluvy okrem úhrady nákladov a platieb uvedených v ust. § 9 ods. 3, ust. § 10
ods. 3 a 5 zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.
Kupujúci je povinný v
odstúpení od kúpnej zmluvy uviesť kontaktné údaje a číslo účtu, na ktorý má byť
zo strany predávajúceho poukázaná uhradená kúpna cena. Predávajúci je povinný
bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o
odstúpení od zmluvy vrátiť kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na
základe kúpnej zmluvy alebo v súvislosti s ňou. Predávajúci je povinný vrátiť
kupujúcemu platby rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri svojej platbe. Tým
nie je dotknuté právo kupujúceho dohodnúť sa s predávajúcim na inom spôsobe
platby, ak v súvislosti s tým kupujúcemu nebudú účtované žiadne ďalšie
poplatky.
Predávajúci nie je povinný
vrátiť kupujúcemu platby skôr, ako mu bude doručený vrátený tovar alebo kým
kupujúci nepreukáže zaslanie tohto tovaru späť predávajúcemu, ibaže predávajúci
navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej
osoby.
Ak kupujúci odstúpi od kúpnej
zmluvy je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia zaslať tovar späť
alebo ho odovzdať predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie
tovaru. To neplatí, ak predávajúci navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo
prostredníctvom ním poverenej osoby. Lehota podľa prvej vety sa považuje za
zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň tejto
lehoty.
Kupujúci znáša náklady na
vrátenie tovaru predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie
tovaru. Predávajúci nepreberá vracaný tovar na dobierku.
Kupujúci je povinný vrátiť
doručený tovar v originálnom nepoškodenom balení. Ak kupujúci vráti tovar
poškodený, čiastočne spotrebovaný resp. v stave, ktorý nezodpovedá stavu, v
ktorom bol predávajúcim odoslaný, berie na vedomie, že predávajúci je oprávnený
si takto vzniknutú škodu, ktorú je predávajúci povinný preukázať, uhradiť
započítaním s kúpnou cenou, ktorú je predávajúci povinný vrátiť kupujúcemu.
Ak kupujúci odstúpi od zmluvy
a doručí predávajúcemu tovar, ktorý je používaný, poškodený alebo neúplný,
je kupujúci v zmysle ust. § 457 Občianskeho zákonníka povinný uhradiť
predávajúcemu hodnotu toho, o čo sa znížila hodnota tovaru v skutočnej výške a
náklady, ktoré vznikli predávajúcemu v súvislosti s opravou tovaru a jeho
uvedením do pôvodného stavu. Kupujúci je povinný uhradiť predávajúcemu náhrady
najviac vo výške rozdielu medzi kúpnou cenou tovaru a hodnotou tovaru v čase
odstúpenia od kúpnej zmluvy.
Kupujúci nemôže odstúpiť od
zmluvy, ktorej predmetom je:
predaj tovaru zhotoveného
podľa osobitných požiadaviek kupujúceho, tovaru vyrobeného na mieru alebo
tovaru určeného osobitne pre jedného kupujúceho (ide o tzv.
personalizovaný tovar, pri ktorom si kupujúci individuálne vyberie parametre
tovaru ako napr: veľkosť, farebné prevedenie, typ rámu, druh stabilizovanej
rastliny, pomer druhov stabilizovanej rastliny,
predaj tovaru uzavretého v
ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z
hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený.
b)
PREDÁVAJÚCI
Predávajúci je oprávnený od
kúpnej zmluvy odstúpiť, ak kupujúci uviedol pri vytváraní objednávky nesprávne
alebo zavádzajúce údaje alebo ak z dôvodu vypredania zásob alebo nedostupnosti
tovaru nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v lehote určenej týmito VOP alebo
v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode a ak od predávajúceho nemožno
spravodlivo požadovať, aby dodanie tovaru uskutočnil v lehote určenej týmito VOP
alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode. V týchto prípadoch sa
predávajúci môže s kupujúcim dohodnúť na náhradnom plnení. V prípade odstúpenia
od kúpnej zmluvy predávajúcim, vráti predávajúci kupujúcemu všetky platby
prijaté v súvislosti s kúpnou zmluvou do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy.
Obidve zmluvné strany sú
oprávnené odstúpiť od tejto kúpnej zmluvy v prípade zjavnej slovnej, číselnej,
písomnej alebo akejkoľvek technickej chyby v cene tovaru. Za takúto zjavnú
chybu sa považuje najmä zjavne odlišná cena ako bežná cena pre takýto typ alebo
druh tovaru.
9.
REklamačný
poriadok
9.1.1
Reklamáciou sa
rozumie uplatnenie zodpovednosti za vady tovaru u predávajúceho kupujúcim.
9.1.2
Predávajúci
zodpovedá kupujúcemu (spotrebiteľovi) za to, že tovar je pri prevzatí bez vád.
9.1.3
Kupujúci má právo
uplatniť si u predávajúceho záruku len na tovar, ktorý vykazuje vady, ktoré
zavinil výrobca, dodávateľ alebo predávajúci, vzťahuje sa naň záruka a bol
zakúpený u predávajúceho.
9.1.4
Predávajúci je
povinný vybaviť reklamáciu jedným z nasledujúcich spôsobov:
opravou tovaru,
výmenou tovaru,
vrátením kúpnej ceny tovaru,
vyplatením primeranej zľavy z
ceny tovaru,
písomnou výzvou na prevzatie
predávajúcim určeného plnenia,
odôvodneným zamietnutím
reklamácie tovaru.
9.1.5
Kupujúci je
povinný vykonať prehliadku tovaru pri prevzatí tovaru. V prípade, že tovar pri
prevzatí nezodpovedá kúpnej zmluve, je kupujúci povinný bezodkladne o tom
upovedomiť predávajúceho. Pokiaľ tak neurobí, môže uplatniť nároky z chýb
zistiteľných pri tejto prehliadke, len keď preukáže, že tieto chyby mal tovar
už v čase prevzatia tovaru.
9.1.6
Ak ide o vadu,
ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne
odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.
Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo, ak sa
vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú
neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. Predávajúci
môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to
kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.
9.1.7
Ak ide o vadu,
ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako
vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy
odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné
vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo
pre väčší počet vád vec riadne užívať. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má
kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.
9.1.8
Ak kupujúci od
kúpnej zmluvy neodstúpi alebo si neuplatní právo na dodanie nového tovaru bez
vád, ani na výmenu jeho súčasti alebo na opravu tovaru, môže požadovať
primeranú zľavu z ceny tovaru. Kupujúci má právo na primeranú zľavu z ceny
tovaru aj v prípade, že mu predávajúci nemôže dodať nový tovar bez vád, vymeniť
jeho súčasť alebo tovar opraviť, ako aj v prípade, že predávajúci nezjedná
nápravu v primeranej dobe, alebo ak by zjednanie nápravy spôsobilo kupujúcemu
značné ťažkosti.
9.1.9
Ak je na tovar
poskytovaná záruka, spotrebiteľ má právo uplatniť zodpovednosť z vadného
plnenia v záručnej dobe.
9.1.10 Na žiadosť kupujúceho je predávajúci povinný poskytnúť
mu záručný list. Ak to povaha tovaru umožňuje, postačuje namiesto záručného
listu vydať kupujúcemu doklad o zakúpení tovaru obsahujúci údaje, ktoré musí
obsahovať záručný list.
9.1.11 Záručná doba je 24 mesiacov (pokiaľ nie je pre
konkrétne prípady stanovená iná záručná doba) a začína plynúť odo dňa prevzatia
tovaru kupujúcim. Pri tovare predávanom za nižšiu cenu v dôsledku vady,
predávajúci poskytuje záruku 24 mesiacov, pričom záruka sa nevzťahuje na vady,
pre ktoré bola zníženia cena; takéto vady musia byť uvedené v kúpnej zmluve.
9.1.12 Po začatí reklamačného konania záručná doba neplynie
až do dňa oznámenia výsledku reklamácie.
9.1.13 Nároky z vád tovaru je kupujúci povinný uplatniť
u predávajúceho (písomne alebo e-mailom) na adrese predávajúceho uvedenej
v článku 1. týchto VOP v časti špecifikácie predávajúceho. Vzorový formulár
na reklamovanie tovaru je prílohou č. 2 týchto VOP.
9.1.14 Pri reklamácii zakúpeného tovaru je nutné, aby
kupujúci zaslal alebo predložil reklamovaný tovar spolu so všetkými dokladmi,
ktoré mu boli vydané v rámci vybavenia objednávky. K reklamácii je potrebné
zrozumiteľne popísať ako sa prejavuje vada tovaru.
9.1.15 V prípade, že predávajúci neobdržal od kupujúceho
všetky podklady potrebné pre vybavenie reklamácie, neplynie lehota na vybavenie
reklamácie až do doby dodania týchto podkladov.
9.1.16 Predávajúci alebo určená osoba vydá kupujúcemu
potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej forme zvolenej
predávajúcim, napr. vo forme mailu alebo v písomnej podobe, v ktorej je povinný
presne označiť chyby tovaru a poučiť kupujúceho o jeho právach, ktoré mu
vyplývajú z ust. § 622 a ust. § 623 Občianskeho zákonníka. Ak je reklamácia
uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, predávajúci je
povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť kupujúcemu ihneď; ak nie je
možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu,
najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení
reklamácie sa nemusí doručovať, ak kupujúci má možnosť preukázať uplatnenie
reklamácie iným spôsobom.
9.1.17 Pri tovare, pri ktorom je pre účely záručných opráv
určený iný podnikateľ než predávajúci, ktorého sídlo alebo miesto podnikania je
v rovnakom mieste ako sídlo predávajúceho alebo v mieste pre kupujúceho
bližšom, má kupujúci právo uplatniť si právo na záručnú opravu u tohoto
podnikateľa.
9.1.18 Reklamácia tovaru, vrátane odstránenia vád tovaru,
musí byť vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa
uplatnenia reklamácie kupujúcim, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na dlhšej
lehote. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od
zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar.
9.1.19 Predávajúci je povinný o spôsobe určenia spôsobu
vybavenia reklamácie a o vybavení reklamácie kupujúcemu vydať písomný doklad
najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie prostredníctvom poskytovateľa
poštovej alebo kuriérskej alebo donáškovej služby, alebo prostredníctvom
e-mailu.
9.1.20 Prevádzkovateľ alebo ním určený subjekt vyzve po
riadnom vybavení danej reklamácie kupujúceho k prevzatiu opraveného tovaru.
9.1.21 Ak kupujúci reklamáciu tovaru uplatnil počas prvých 12
mesiacov od uzavretia kúpnej zmluvy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu
zamietnutím len na základe vyjadrenia znalca alebo stanoviska vydaného
autorizovanou, notifikovanou alebo akreditovanou osobou, alebo stanoviska
určenej osoby (ďalej len „odborné posúdenie tovaru”). Bez ohľadu na výsledok
odborného posúdenia nemôže predávajúci od kupujúceho vyžadovať úhradu nákladov
na odborné posúdenie tovaru ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením
tovaru.
9.1.22 Ak kupujúci reklamáciu výrobku uplatnil po 12
mesiacoch od uzavretia kúpnej zmluvy a predávajúci ju zamietol, osoba, ktorá
reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu
môže kupujúci zaslať tovar na odborné posúdenie. Ak kupujúci tovar zašle na
odborné posúdenie určenej osobe uvedenej v doklade o vybavení reklamácie,
náklady odborného posúdenia tovaru, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace
účelne vynaložené náklady znáša predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného
posúdenia. Ak kupujúci odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho
za reklamovanú chybu tovaru, môže reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania
odborného posúdenia tovaru záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný
kupujúcemu uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenej reklamácie všetky náklady
vynaložené na odborné posúdenie tovaru, ako aj všetky s tým súvisiace účelne
vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.
9.1.23 Nárok na uplatnenie nárokov z vád tovaru u
predávajúceho kupujúcemu zaniká:
nepredložením dokladu o
zaplatení, dodacieho listu alebo záručného listu, príslušenstva alebo
dokumentácie tovaru,
neoznámením zjavných vád pri
prevzatí tovaru,
uplynutím záručnej doby
tovaru,
mechanickým alebo prirodzeným
poškodením tovaru,
znečistením tovaru alebo jeho
častí v dôsledku zanedbania údržby,
používaním tovaru v
podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými
vplyvmi prirodzenému prostrediu,
nesprávnym skladovaním
tovaru,
nesprávnym použitím tovaru
alebo neodborným zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o
tovar,
poškodením tovaru nadmerným
zaťažovaním, alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii,
všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi
platnými v SR,
poškodením tovaru
neodvrátiteľnými a/alebo nepredvídateľnými udalosťami,
poškodením tovaru náhodnou
skazou a náhodným zhoršením,
neodborným zásahom,
poškodením pri doprave, poškodením vodou, elektromagnetickým poľom, ohňom,
statickou či atmosférickou elektrinou alebo iným zásahom vyššej moci,
uplynutím doby spotreby
vyznačenej na tovare.
9.1.24 Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené užívaním tovaru
v rozpore s jeho účelom využitia, mechanickým opotrebovaním alebo opotrebovaním
z bežného užívania.
9.1.25 Kupujúci nemá právo uplatniť záruku na chyby, o
ktorých bol predávajúcim v dobe uzatvárania zmluvy upozornený, alebo o ktorých
s prihliadnutím k okolnostiam, za ktorých bola kúpna zmluva uzatvorená, musel
vedieť.
10.
stabilizovanÉ rastlinY
10.1.1 Stabilizácia je proces, ktorý zachováva prirodzenú
čerstvosť našich rastlín a zároveň udržuje ich brilantné farby veľa rokov.
Vďaka stabilizácii si rastliny zachovávajú svoje prirodzené farby a mäkkosť, čo
ich predurčuje na dlhodobé výzdoby. Výhodou je aj minimálna šanca napadnutia
stabilizovanej rastliny hmyzom či plesňami.
10.1.2 Stabilizované rastliny sú prírodného pôvodu, preto sa
môžu farby alebo veľkosti mierne líšiť.
10.1.3 Na zachovanie dlhodobej kvality tovaru zo
stabilizovaných rastlín a zachovanie práva na záruku podľa ustanovení čl. 9.
týchto VOP je nevyhnutne potrebné dodržať nasledujúce pravidlá používania:
tento tovar je určený na
používanie výhradne vo vnútorných priestoroch budov s teplotou 10 – 25 °C, pri
optimálnej vlhkosti vzduchu 65 %,
tento tovar nesmie prísť do kontaktu
s vodou a nesmie byť umiestnený vo vlhkom prostredí,
tento tovar nesmie byť
vystavený priamemu slnečnému žiareniu, nesmie byť umiestnený v blízkosti
zdrojov osvetlenia, najmä zdrojov vyžarujúcich tepelné žiarenie (žiarovky),
tento tovar nesmie byť
umiestnený v blízkosti zdrojov tepla,
tento tovar nesmie byť
umiestnený na lakom či olejom upravenej ploche v prípade, keď sa stabilizované
rastliny priamo dotýkajú takto upravených plôch. Ak sú stabilizované rastliny
umiestnené v keramických či iných nádobách, potom sa toto pravidlo na ne
nevzťahuje.
na zbavenie obvyklých
nečistôt či prachových častí sa používa vlhká handrička či fén nastavený na
nízku teplotu a slabý prúd vzduchu.
11.
alternatívne
riešenie sporov
11.1.1 Ak kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, nie je spokojný
so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva,
že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho so
žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo
alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, kupujúci má právo podať
návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 12
zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o
zmene a doplnení niektorých zákonov. Príslušným subjektom na alternatívne
riešenie spotrebiteľských sporov s predávajúcim je Slovenská obchodná inšpekcia
Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, www.soi.sk alebo iná príslušná oprávnená
právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov
vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam takýchto
subjektov je možné získať na stránke http://www.mhsr.sk); spotrebiteľ má právo
voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských
sporov sa obráti.
11.1.2 Alternatívne riešenie sporov môže využiť len
spotrebiteľ. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu
neprevyšuje sumu 20,- Eur. Subjekt alternatívneho riešenia spotrebiteľských
sporov môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho
riešenia sporu maximálne do výšky 5,- Eur s DPH.
11.1.3 Spotrebiteľ je oprávnený použiť platformu riešenia
sporov online (ďalej len ako „RSO“) na riešenie svojich sporov, v jazyku, ktorí
si zvolí. Spotrebiteľ môže na alternatívne riešenie svojho sporu využiť
platformu RSO, ktorá je dostupná na webovej stránke
http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Spotrebiteľ pri predkladaní podania platforme
RSO vyplní elektronický formulár sťažnosti. Informácie, ktoré predloží ktoré
predloží, musia byť dostatočné na určenie príslušného subjektu alternatívneho
riešenia sporov online. Spotrebiteľ môže priložiť dokumenty na podporu svojej
sťažnosti.
11.1.4 Posúdenie sporu medzi spotrebiteľom
a predávajúcim zo strany subjektu ARS je len nezáväzné.
12.
ochrana osobných
údajov
12.1.1 Predávajúci postupuje pri spracúvaní osobných údajov
podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. 4. 2016 o
ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe
takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (ďalej len „GDPR“)
a zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov
a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
12.1.2 Podrobné informácie o tom ako predávajúci zhromažďuje,
spracúva a chráni osobné údaje kupujúcich pri nákupe na e-shope sú upravené v
zásadách ochrany osobných údajov.
12.1.3 Kupujúci pri používaní tejto webovej lokality predávajúceho
súhlasí so spracovaním informácií a údajov a prehlasuje, že všetky informácie
a údaje, ktoré predávajúcemu poskytol, sú pravdivé, úplné a zodpovedajú skutočnosti.
Kupujúci nesie plnú zodpovednosť za pravdivosť vyššie uvedeného prehlásenia.
13.
OSTATNÉ
DOJEDNaNIA
13.1.1 Majiteľom všetkých práv k fotografiám na e-shope je
predávajúci. Použitie fotografií bez predchádzajúceho výslovného súhlasu
predávajúceho nie je dovolené.
13.1.2 Kupujúci berie na vedomie, že fotografie pri tovare v
e-shope sú len ilustračné, navyše môžu pôsobiť skresľujúco v dôsledku ich
prevedenia do zobrazenia v technickom prostriedku kupujúceho, preto je kupujúci
povinný sa vždy oboznámiť s celým popisom daného tovaru a v prípade nejasností
kontaktovať predávajúceho.
13.1.3 Predávajúci má právo meniť technické riešenie a/alebo
užívateľské rozhranie e-shopu.
13.1.4 Predávajúci má právo obmedziť alebo prerušiť funkčnosť
e-shopu prípadne prístup k nemu na dobu nevyhnutnú z dôvodu údržby alebo opravy
e-shopu.
13.1.5 Kupujúci je povinný dodržovať pri užívaní e-shopu
platné a účinné právne predpisy Slovenskej republiky a Európskeho spoločenstva.
Akúkoľvek škodu, ktorá by vznikla predávajúcemu alebo tretím osobám porušením
tejto povinnosti kupujúceho, je kupujúci povinný v plnom rozsahu nahradiť.
13.1.6 Predávajúci prehlasuje, že záznamy údajov v e-shope sú
spoľahlivé, sú vykonávané systematicky a sú chránené proti zmenám.
13.1.7 Predávajúci je zbavený zodpovednosti za čiastočné alebo úplné nesplnenie
svojich záväzkov a povinností podľa kúpnej
zmluvy a týchto VOP, ak je toto nesplnenie spôsobené okolnosťami, ktoré nastali
nezávisle od vôle predávajúceho a bránia mu v splnení jeho záväzkov, ak
vzhľadom na všetky okolnosti nie je možné rozumne predpokladať, že by predávajúci tieto okolnosti alebo ich následky odvrátil
alebo prekonal a že by v čase uzavretia kúpnej zmluvy tieto okolnosti
predvídal. V prípade vzniku okolnosti vylučujúcich
zodpovednosť sa doba plnenia zmluvných záväzkov
predĺži o dobu rovnajúcu sa dobe trvania
takýchto okolností. Ak predávajúci nemôže
splniť svoje záväzky
vzhľadom na objektívne okolnosti vyššej moci, oznámi túto skutočnosť kupujúcemu najneskôr do 5
pracovných dní od ich vzniku.
13.1.8 Ak sa akékoľvek ustanovenie týchto VOP stane alebo
bude určené ako neplatné alebo nevynútiteľné, potom taká neplatnosť alebo
nevynútiteľnosť neovplyvňuje (v najvyššej možnej právnymi predpismi prípustnej
miere) platnosť alebo vynútiteľnosť ostatných ustanovení týchto VOP. V takom
prípade predávajúci bezodkladne nahradí neplatné alebo nevynútiteľné
ustanovenie ustanovením platným a vynútiteľným, aby sa dosiahlo v maximálnej
možnej právnymi predpismi dovolenej miere, rovnakého účinku a výsledku, aký bol
sledovaný nahrádzaným ustanovením.
14.
COOKIES
14.1.1 Súbory cookies sú malé textové súbory, ktoré môžu byť
do internetového prehliadača odosielané pri návšteve webových stránok a
ukladané do vášho zariadenia (počítača alebo do iného zariadenia s prístupom na
internet). Súbory cookies sa ukladajú do priečinka pre súbory vášho
internetového prehliadača. Cookies
obvykle obsahujú názov webovej stránky, z ktorej pochádzajú a dátum svojho
vzniku. Pri ďalšej návšteve stránky internetový prehliadač znovu načíta súbory
cookies a tieto informácie odošle späť webovej stránke, ktorá pôvodne cookies
vytvorila. Súbory cookies, ktoré používame, nepoškodzujú váš počítač.
14.1.2 Používaním e-shopu predávajúceho vyjadrujete súhlas s
použitím cookies v súlade s nastavením
vášho internetového prehliadača. Ak navštívite e-shop predávajúceho, v prehliadači máte
povolené prijímanie súborov cookies, nevykonáte zmenu nastavenia vášho
internetového prehliadača a pokračujete v návšteve e-shopu, považuje to predávajúci
za prijatie ním nastavených podmienok používania súborov cookies. Predávajúci
nepoužíva údaje získané používaním cookies na kontaktovanie prostredníctvom
pošty, elektronickej pošty alebo telefónu.
14.1.3 Väčšina internetových prehliadačov je pôvodne
nastavená na automatické akceptovanie cookies. Toto nastavenie môžete zmeniť
zablokovaním cookies alebo upozornením v prípade, že sa majú cookies poslať do
vášho zariadenia. Inštrukcie na zmenu cookies nájdete vo voľbe „ pomoc“ každého
prehliadača. Používanie
cookies a ich povolenie v internetovom prehliadači je na vašom
rozhodnutí. V prípade vypnutia cookies však môžu mať naše webové stránky
obmedzenú funkčnosť a znížený užívateľský komfort.
15.
ZÁVEREČNÉ
USTANOVENIA
15.1.1 Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa
.....
15.1.2 Tieto VOP nadobúdajú účinnosť voči kupujúcemu
uzavretím kúpnej zmluvy a kupujúci svojou objednávkou a zaškrtnutím
príslušnej ikony potvrdzuje, že si tieto VOP prečítal, porozumel ich obsahu a v
celom rozsahu s nimi súhlasí.
15.1.3 Predávajúci si vyhradzuje právo zmeniť tieto VOP
kedykoľvek bez predchádzajúceho upozornenia, pokiaľ si to bude vyžadovať zmena
obchodnej politiky alebo platnej legislatívy. Povinnosť písomného oznámenia
zmeny v týchto VOP je splnená umiestnením na internetovej stránke e-shopu
predávajúceho.
15.1.4 Tieto VOP sa riadia a vykladajú podľa práva Slovenskej
republiky. Prípadné
spory medzi predávajúcim a kupujúcim sa budú riešiť predovšetkým cestou dohody
a zmieru. Ak sa predávajúci a kupujúci nedohodnú inak, prípadné spory sa budú
viesť pred príslušnými súdmi Slovenskej republiky.
15.1.5 Kúpna zmluva sa uzatvára v slovenskom jazyku
a počas trvania zmluvného vzťahu sa v tomto jazyku uskutočňuje aj
akákoľvek ich vzájomná komunikácia.
15.1.6
Právne vzťahy medzi predávajúcim a
kupujúcim, ktorý je spotrebiteľom, neupravené týmito VOP, sa riadia príslušnými
právnymi predpismi, a to najmä ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení, zákona č.
22/2004 Z. z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002
Z. z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o
zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z.z. v znení
neskorších predpisov, zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene
zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení
neskorších predpisov a zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri
predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku
alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a
doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a zákona 391/2015 Z.
z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a o zmene a
doplnení niektorých zákonov.
15.1.7 Právne vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim, ktorý nie je
spotrebiteľom, neupravené týmito VOP a/alebo zmluvou medzi
predávajúcim a kupujúcim, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č.
513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení a zákona č. 22/2004 Z. z. o
elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z. z. o štátnej
kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení
niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z. z. v znení neskorších
predpisov.
Vo Zvolene dňa 23. feburára
2021